MiiTel サービスにアクセスしにくい (Some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services.)
Incident Report for MiiTel
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Jan 11, 2023 - 17:10 JST
Monitoring
いつも MiiTel をご利用いただきありがとうございます。

2023 年 1月 11日 11:00 頃, 11:15頃, 11:30 頃の最大5分間程度
一部のお客様で MiiTel サービスにアクセスしにくい事象が発生しました。
現在は解消し、通常通りご利用いただけます。
ご迷惑をおかけし誠に申し訳ございませんでした。

■ 発生日時:
・2023 年 1月 11日 11:00 頃, 11:15頃, 11:30 頃の最大5分間程度

■ サービス名:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Phone
・MiiTel for Zoom

■症状:
・一部のお客様で上記 MiiTel サービスへアクセスしにくい事象が発生

■原因:
・突発的なアクセス増加により、負荷が上がり不安定な状態となったため

■本事象に関するお問合せ:
MiiTel サポート( https://support.miitel.jp/hc/ja/requests/new ) より以下記載いただき、お問い合わせください。
・件名: 「Status 20230111」

***********************

At 1/11/2023 (Wed.) 11:00, 11:15, and 11:30 with maximum of 5 minutes, some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services.
This issue has been resolved, and normal service has been resumed.
We apologize for any inconvenience caused.

■ Date and time:
・At 1/11/2023 (Wed) 11:00, 11:15, and 11:30 with maximum of 5 minutes

■ Affected services:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Phone
・MiiTel for Zoom

■Details:
・Some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services above.

■Causes:
・Increase of access has suddenly occurred and system has been unstable.
Posted Jan 11, 2023 - 12:02 JST
This incident affected: MiiTel Phone, MiiTel Analytics, and MiiTel Meetings.