MiiTel サービスにアクセスしにくい
Incident Report for MiiTel
Resolved
いつも MiiTel をご利用いただきありがとうございます。

2023年 11月 17日(金) 15:52 頃 ~ 2023 年 11月 17日 16:20 頃
一部のお客様で MiiTel サービスにアクセスしにくい事象が発生しました。
なお、通常通りご利用いただけることを確認し、モニタリングを終了しました。
ご迷惑をおかけし誠に申し訳ございませんでした。

■ 発生日時:
・2023年 11月 17日(金) 15:52 頃 ~ 2023 年 11月 17日(金) 16:20 頃

■ サービス名:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Meetings
・MiiTel Phone
・MiiTel Phone Mobile
・MiiTel Call Center
・MiiTel Admin

■症状:
・一部のお客様で上記 MiiTel サービスへアクセスしにくい事象が発生

■原因:
・突発的な処理増加による負荷上昇でサーバーが不安定な状態となったため

■本事象に関するお問合せ:
MiiTel サポート( https://support.miitel.jp/hc/ja/requests/new ) より以下記載いただき、お問い合わせください。
・件名: 「Status 20231117」

--------
During Nov,17th ,2023 (Fri) 3:52 PM - 4:20 PM (JST) , some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services.
This issue has been resolved, and normal service has been resumed.
We apologize for any inconvenience caused.

■ Date and time:
・Nov,17th ,2023 (Fri) 3:52 PM - 4:20 PM (JST)

■ Affected services:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Meetings
・MiiTel Phone
・MiiTel Phone Mobile
・MiiTel Call Center
・MiiTel Admin

■Details:
・Some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services above.

■Causes:
・Due to a sudden increase in processing, a situation occurred where it was difficult to access the entire system.
Posted Nov 17, 2023 - 19:30 JST
Monitoring
いつも MiiTel をご利用いただきありがとうございます。

2023年 11月 17日(金) 15:52 頃 ~ 2023 年 11月 17日 16:20 頃
一部のお客様で MiiTel サービスにアクセスしにくい事象が発生しました。
現在は、通常通りご利用いただけます。
ご迷惑をおかけし誠に申し訳ございませんでした。

■ 発生日時:
・2023年 11月 17日(金) 15:52 頃 ~ 2023 年 11月 17日 16:20 頃

■ サービス名:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Meetings
・MiiTel Phone
・MiiTel Phone Mobile
・MiiTel Call Center
・MiiTel Admin

■症状:
・一部のお客様で上記 MiiTel サービスへアクセスしにくい事象が発生

■原因:
・突発的な処理増加による負荷上昇でサーバーが不安定な状態となったため

■本事象に関するお問合せ:
MiiTel サポート( https://support.miitel.jp/hc/ja/requests/new ) より以下記載いただき、お問い合わせください。
・件名: 「Status 20231117」

--------
During Nov,17th ,2023 (Fri) 3:52 PM - 4:20 PM (JST) , some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services.
This issue has been resolved, and normal service has been resumed.
We apologize for any inconvenience caused.

■ Date and time:
・Nov,17th ,2023 (Fri) 3:52 PM - 4:20 PM (JST)

■ Affected services:
・MiiTel Analytics
・MiiTel Meetings
・MiiTel Phone
・MiiTel Phone Mobile
・MiiTel Call Center
・MiiTel Admin

■Details:
・Some users were experiencing difficulties accessing the MiiTel services above.

■Causes:
・Due to a sudden increase in processing, a situation occurred where it was difficult to access the entire system.
Posted Nov 17, 2023 - 17:00 JST
Investigating
いつも MiiTel をご利用いただきありがとうございます。

2023年 11月 17日(金) 現在 一部のお客様で MiiTel サービスにアクセスしにくい状態が発生しております。
現在、原因を調査中です。
ご不便をおかけし誠に申し訳ございません。

■ 発生日時:
・2023年 11月 17日(金) 現在

■本事象に関するお問合せ:
MiiTel サポート( https://support.miitel.jp/hc/ja/requests/new ) より以下記載いただき、お問い合わせください。
・件名: 「Status 20231117」

---------
We’d like to inform you that as of Nov,17th ,2023 (Fri), some users are experiencing difficulties accessing the MiiTel services.
Currently, we are investigating this issue.
We apologize for any inconvenience caused.

■ Date and time:
・From Nov,17th ,2023 (Fri)
Posted Nov 17, 2023 - 16:13 JST
This incident affected: MiiTel Phone, MiiTel Analytics, MiiTel Phone Mobile, and MiiTel Meetings.